środa, 18 grudnia 2013

Czego życzę? ;))))))

 Mało mnie tu ostatnio, ale to z racji wakacji od laptopa:) Instagram jest pod ręką i tam więcej mnie. 
Wiecie z czego najbardziej się cieszę z racji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia? Otóż z tego, że poraz pierwszy od kilku lat nie usłyszę życzeń o treści: no i tego żebyście wkońcu postarali się o dzidziusia. To były dla mnie najgorsze choć wiem, że szczere życzenia. Dziękuje Ci synku, że w te święta nie będę musiała słuchać tych serdeczności:)))))
A wszystkim tym, którzy planują komuś złożyć takie życzenia, proponuję zastanowić się 5 razy ( no dobra może być raz, ale prawdziwie) czy przypadkiem  nie sprawią nimi przykrości zamiast radości:) 
To tyle z moich "głębokich" przemyśleń ;))) na dziś- poczyniłam je patrząc dumna jak przysłowiowy paw na śpiącego pięknie mojego syna. ;) 
A wszystkim moim czytelnikom tym stałym i tym, którzy tylko statystyki czynią;) życzę zdrowia i świętego spokoju w te święta- to zawsze się przyda:)





9 komentarzy:

  1. hihi! ale cudo! aniołek, slodko rąsie złożone :)
    a body(?) z reniferem świetne :)

    ja całkowicie nie lubię życzeń przy opłatku, mam nadzieje, że kiedys sie to zmieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola dzięki za miłe słowo:)))
      I Wesołych Świąt klasycznie;)

      Usuń
  2. Kochana życzę Ci tego czego tylko sobie życzysz ;) odpoczywajcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje się obiema rękami :) u nas w tym roku baaardzo podobnie ;) p.s. i body też mamy identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę ci tego samego:) ciesz się spokojem i synalkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Fanaberio dzięki:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj śmiało- Ty także tworzysz to miejsce :)