poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pasta z pieczonej papryki

Przedstawiam Wam dziś moją
ulubioną pastę do chleba. Pamiętacie słonecznikową?  Oczywiście jest szybka, pyszna a co najważniejsze zdrowa:)
Do przygotowania potrzebujemy:
2 średnie papryki czerwone upieczone w piekarniku ( 20 min 150 st)
1 op sera feta
pęczek pietruchy natki
2 suszone pomidory
czosnal według uznania - u mnie 2 ząbki - info dla mam karmiących- czosnek przenika do mleka i dziecko może wyczuć jego smak i zapach- mój syn chyba lubi:)

Przygotowanie:
Upieczoną paprykę obieramy ze skóry- ja nie wkładam w worki foliowe choć wiele razy słyszałam, że lepiej schodzi skóra, ale źle mi się kojarzy ciepła papryka z torebką foliową:( dodajemy resztę składników i blendujemy:) czasem dodaję uprażone pestki słonecznika.
Koniec. 
Proste? A jakie piękne i pyszne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj śmiało- Ty także tworzysz to miejsce :)