czwartek, 27 lutego 2014

Po tłustym czwartku- chudy piątek

Krem brokułowy to moja wiosna na talerzu. Nawet zimą:) Często robię. Zobacz jak:

 

Posypuję jeszcze prażonym słonecznikiem i polewam oliwą. W sam raz po tłustym czwartku zdrowa opcja- zjadłam 5 pączków wielkich i tłustych i dobrze mi z tym, a krem na jutro już gotowy. Róbcie:)))
Jakoś tak kulinarnie tu ostatnio. Bo ciągle jestem głodna - mały głodomorek wysysa z mamy kalorie a mama gotuje i gotuje i piecze: nagminnie chlebek bananowy- blacha na dwa dni. Tylko moja:) 

3 komentarze:

  1. hihi zazdroszczę chlebka i takiej mamy :D
    zupki kremowe to teraz też mój must-do, bo obiad na dwa dni gotowy :) a czas się oszczędza... ale dziś na obiad pieczone ziemniaki, pieczony seler i kotleciki z fasoli i kaszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lola przepis na chlebek wkrótce:) a ja poproszę na kotleciki:) moze byc tutaj:) buzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Usets those wɦo need to discover ways to hack Fb cߋde crack facebook Hacked accounnt
    (www.ibozama.org) code of everyone and mɑy discߋver
    ites which might be dependable.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj śmiało- Ty także tworzysz to miejsce :)