wtorek, 20 maja 2014

Dzień Matki 2014 mama- ja- mama :)

Już za kilka dni Dzień Matki. Boże jak ja zawsze biegałam za konwaliami na to święto. Nie wiem czemu, ale to właśnie konwalie bardzo przypominają mi o tym dniu. Co roku staram się aby to święto było dla mamy wyjątkowe, niezapomniane i nie chodzi tu o drogie kremy ,  których rzecz jasna sama sobie nie kupi "bo szkoda pieniędzy" (swoją drogą kiedy ta mama przestanie na siebie żałować...ech). Etap takich prezentów już minął. Zbuntowałam się na kupowanie kolejnych perfum, swetrów i torebek.  Teraz staram się aby  upominki  dla mamy były "aktywne". Ostatnia niespodzianka w SPA bardzo jej przypadła do gustu:) ciekawe po kim ja tak lubię wszelakie mizianki ;) Tak będzie i w tym roku. Mam nadzieję, że uda nam się wyskoczyć tam razem. Wkońcu w tym roku to również moje święto :)))))))))) Fajnie byłoby po prostu razem pobyć ...nagadać się.... same tylko ze sobą.... napić się herbaty w spokoju i wśród pięknych okoliczności  przyrody. A Sento Spa Klekotki na pewno sprosta naszym oczekiwaniom:) Taki mam plan na Dzień Matki 2014. Kiedy poinformowałam o nim męża mega przypomniał mi, że w tym roku być może to mój syn będzie chciał mnie gdzieś zabrać;)))) No cóż...:))) Czekam w takim razie z wielką niecierpliwością. Jakoś pogodzę te wszystkie atrakcje:) Ach ciężkie jest życie Matek;)))) Ale cytując klasyka:"czego się nie robi dla dzieci";))))
Ps. A syn doskonale wie czego mama potrzebuje żeby ją kręgosłup nie bolał;)) wystarczy mały masaż, dobra kolacja i nowa sukienka i już nic nie boli;)
I love my life:)
A Wy jakie macie pomysły na ten dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj śmiało- Ty także tworzysz to miejsce :)